ВЕРШИНА ЗНАНИЙ
ДИДАКТИЧЕСКАЯ БАЗА
РАБОТЫ М А Н
МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ СРЕДСТВА
ДИДАКТИЧЕСКИЙ ТЕАТР «КОЛЕСО ИСТОРИИ»
ЛИТЕРАТУРНЫЕ ПЕРЕВОДЫ
ЕВРОКЛУБ
ТЕМАТИЧЕСКИЕ ВЕЧЕРА
НЕДЕЛЯ МО
ПОВЫШЕНИЕ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО МАСТЕРСТВА УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ
САМООСВІТА ЧЛЕНІВ МО
2018 – 2019 н. р.
№ З/П |
П. І. Б. УЧИТЕЛЯ |
ПЕД. СТАЖ РОБОТИ |
КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ, ЗВАННЯ |
ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ |
ФОРМА ЗВІТУ |
ТЕРМІН ПРОВЕДЕННЯ |
1. |
КУРНОСЛАРИСА БОРИСІВНА |
28 |
ВИЩА,СТАРШИЙ УЧИТЕЛЬ |
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
ЛЮТИЙ |
2. |
БОРИСОВВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ |
39 |
ВИЩА, УЧИТЕЛЬ-МЕТОДИСТ |
ІНФОРМАЦІЙНІ КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
ЛИСТОПАД |
3. |
ГАРБУЗНЯКТЕТЯНА ВАСИЛІВНА |
30 |
ВИЩА |
МОДЕЛЮВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
ЛЮТИЙ |
4. |
СУХІХІНЕСА МИХАЙЛІВНА |
20 |
ВИЩА |
ВИКОРИСТАННЯ ІНОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
БЕРЕЗЕНЬ |
6. |
ГОРБАНЬТЕТЯНА ІГОРІВНА |
25 |
ВИЩА |
ГРА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ТА СЕРЕДНІХ КЛАСАХ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
ТРАВЕНЬ |
7. |
СКОРОБОГАТАТЕТЯНА ВАЛЕРІЇВНА |
11 |
ДРУГА |
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
СІЧЕНЬ |
8. |
БЄЛОУСОВААНЖЕЛА ВОЛОДИМИРІВНА |
22 |
ВИЩА |
РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ РІЗНИХ ВИДІВ МОВЛЕННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. |
ВИСТУП НА ЗАСІДАННІ МО |
КВІТЕНЬ |
Формирование информ. грамотности учителя
/SELFEDUCATION/formirovanie_informacionnoj_gramotnosti_na_urokakh.doc
На якого вчителя іноз. мов чекає сучасна школа
/SELFEDUCATION/na_jakogo_vchitelja_inozemnoji_movi_chekae_suchasn.doc
Методические реком. по использованию новых информ. технологий
/SELFEDUCATION/metodicheskie_rekomendacii_po_ispolzovaniju_novykh.doc
Використання інтерактивних методів для розвитку граматичної компетенції
Вебінари від Oxford University Press
https://elt.oup.com/events?cc=ua&selLanguage=uk&mode=hub
Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею
/SELFEDUCATION/pravila_transliteraciji-2.doc
Самообразование учителя-обязанность или необходимость?
/SELFEDUCATION/prezentacija1.pptx