№ п/п
|
Зміст діяльності
|
Форма
проведення
|
Відповідальні
|
Засідання ШМО №1: Аналіз роботи ШМО за минулий 2014-2015 н.р. та
планування роботи ШМО на наступний 2015-2016н.р. (вересень 2015 р.)
|
1
|
Аналіз роботи методичного об’єднання за
2014-15 н. р. та затвердження плану роботи
на 2015-2016 н. р.
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
2
|
Ознайомлення з новими методичними рекомендаціями щодо вивчення англійської мови в 2015/2016 н. р. Вимоги до ведення шкільної документації та розгляд критеріїв оцінювання ЗУН учнів.
|
інструктаж
|
Завуч з НВР
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
3
|
Розгляд та узгодження календарно-тематичного планування уроків англійської мови 1-11 класів та предметних гуртків.
|
Обговорення
|
Вчителі ШМО
|
4
|
Організація та планування роботи творчих груп.
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
5
|
Про підготовку робіт МАН, підготовку до олімпіади з англійської мови
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
|
6
|
Обговорення ППД та тем по самоосвіті щодо підвищення фахового та методичного рівня вчителів англійської мови на наступний н.р.
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
7
|
Планування вдосконалення та розвитку самоосвітнього інформаційного простору (згідно моніторингу ІКТ)
|
Обговорення
|
Вчителі ШМО
|
8
|
Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.
|
Аналіз результатів перевірки адміністрацією та профспілковим комітетом
|
Сухіх І.М.
Курнос Л.Б.
|
9
|
Розподіл доручень між членами ШМО, завдання членам ШМО.
|
Інформування
|
Курнос Л.Б.
|
|
Робота між засіданнями:
- опрацювання інструкційно-методичних матеріалів МОН України щодо викладання предметів у 2015-2016 н.р.;
- методичні оперативні наради про підготовку учнів до участі у І та ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з іноземних мов;
- ознайомлення з новинками психолого-педагогічної літератури, нормативними документами та рекомендаціями;
- обговорення індивідуальних проблемних тем вчителів;
- вивчення й аналіз підручників для 5 класу;
- підготовка до наступного засідання МО.
|
|
|
Засідання ШМО №2: Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземних мов.
(жовтень 2015 р.)
|
№п/п
|
Зміст діяльності
|
Форма проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Розвиток соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземних мов.
|
Обговорення та інформування
|
Курнос Л.Б. та вчителі ШМО
|
2
|
Аналіз результатів діагностичних КР у 5, 5 та 10 класах.
|
Обговорення та інформування
|
Горбань Т.І.
|
3
|
Про підсумки I етапу олімпіади з англійської мови. Підготовка до участі у ІІ етапі.
|
Обговорення
|
Сухіх І.М.
|
4
|
Робота у творчих групах з
підготовки до педради.
|
Обговорення
|
Вчителі ШМО
|
5
|
Методи і форми роботи із невстигаючими учнями. Розробка єдиної форми моніторингової карти із врахуванням особливостей предмету.
|
планування
обговорення
|
Вчителі ШМО
|
6
|
Презентація плану роботи з обдарованими учнями.
|
Слухання, дискусія
|
Вчителі ШМО
|
7
|
Адаптація учнів 5, 6, 7 класів до навчання згідно вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти
|
Круглий стіл
|
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
8
|
Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
|
|
Робота між засіданнями:
- проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови
- підготовка до наступного засідання МО.
|
|
|
Засідання №3: Роль інноваційних технологій в процесі вивчення другої іноземної мови (7-А, 7-Б класи).
(січень 2016 р.)
|
1
|
Роль інноваційних технологій в процесі вивчення другої іноземної мови (7-А, 7-Б класи).
|
Обговорення
|
Борисов В.І. та вчителі ШМО
|
2 |
" Впровадження ІКТ в НВП". Про опрацювання проекту технологічної карти вивчення ефективності уроку з використанням ІКТ. |
Обговорення |
Борисов В.І. |
3 |
Розвиток критичного мислення на уроках англійської мови. |
Виступ |
Курнос Л.Б. |
4
|
Рекомендації щодо календарно-тематичного планування на 2-й семестр.
|
Інструктаж
|
Завуч з НВР
Курнос Л.Б.
|
5
|
Аналіз успішності навчальних досягнень учнів за І семестр. Аналіз об'єктивності оцінювання знань.
|
Обговорення
|
Курнос Л.Б.
Вчителі ШМО
|
6
|
Підсумки участі учнів у міських конкурсах та олімпіадах. Звіт про роботу з обдарованими дітьми та учнями з початковим рівнем НД.
|
Обговорення
|
Гарбузняк Т.В.
|
7
|
Про проведення Тижня знавців англійської мови
|
Обговорення
Складання плану
|
Вчителі ШМО
|
|
Робота між засіданнями:
- підготовка та проведення предметного тижня;
- взаємоконсультування з питань організації навчально-виховного процесу в сучасних умовах;
- підготовка до наступного засідання МО.
|
|
|
Засідання №4: Про результати професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною методичною тематикою.
Досвід. Резерви. (березень 2016 р.)
|
№п/п
|
Зміст діяльності
|
Форма пвід.роведення
|
Відповідальні
|
1 |
Про результати професійної самоосвіти вчителів згідно з індивідуальною методичною тематикою. |
Доповідь |
Курнос Л.Б. |
2 |
Стимулювання позитивного ставлення до навчання. Досвід. Резерви. |
Доповідь
Обговорення
|
Вчителі ШМО |
3
|
Про підготовку до проведення ДПА, ЗНО у 9,11-х класах (нормативна база). Типові помилки при проведенні ДПА в минулому навчальному році.
|
Інструктаж
|
Завуч з НВР
|
4
|
Результати участі учнів в олімпіадах, інтелектуальних конкурсах, МАН.
|
Доповідь, обговорення
|
Бєлоусова А.В.
Скоробогата Т.В.
|
5
|
Про результати проведення Тижня знавців англійської мови
|
доповідь
|
Курнос.Л.Б.
|
6
|
Про підготовку до тематичної педагогічної ради .
|
обговорення
|
Вчителі ШМО
|
|
Робота між засіданнями:
- моніторинговий аналіз рівня навчальних досягнень учнів випускних класів;
- аналіз роботи з обдарованими дітьми;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з англійської мови;
- ознайомлення, вивчення й аналіз нормативних та інструктивно-методичних матеріалів, вироблення рекомендацій з їх впровадження в навчально-виховний процес.
|
|
|
Засідання ШМО №5: Підсумки розвитку педагогічної самоосвіти вчителів ШМО
(травень 2016 р.)
|
1
|
Розгляд, обговорення та затвердження проекту плану роботи ШМО на 2016-2017 н.р.
|
Обговорення
|
Вчителі ШМО
|
2 |
Підсумки розвитку педагогічної самоосвіти вчителів ШМО. |
Круглий стіл |
Вчителі ШМО |
3
|
Аналіз успішності НД учнів за 2015-2016 н.р. Аналіз об’єктивності оцінювання знань.
|
Доповідь
|
Курнос Л.Б.
|
4
|
Аналіз роботи метод-об’єднання у 2015-2016 н.р.
|
Доповідь
|
Курнос Л.Б.
|
5
|
Про підсумки роботи творчої групи.
|
доповідь
|
Сухіх І.М.
|
6
|
Аналіз роботи школи взаємодопомоги.
|
Доповідь
|
Гарбузняк Т.В.
|
|
Робота між засіданнями:
- аналіз роботи з обдарованими дітьми;
- оперативні наради з підготовки до проведення ДПА та ЗНО з іноземних мови;
- взаємоконсультування з методичних питань;
- підготовка до підсумкових зрізів знань за ІІ семестр.
|
|
|