ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН
ЗАХОДІВ ПЕРЕХОДУ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
НА ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ БАЗОВОЇ І ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ НА 2013-2018 РОКИ
Опрацювати Державний стандарт базової і повної загальної освіти на 2013-2018 роки |
січень-травень 2013 р. |
Вивчити нові навчальні програми, визначити основні зміни в змісті навчальних предметів |
травень-серпень 2013 р. |
Проаналізувати попередній і новий Державний стандарт базової і повної загальної освіти |
травень 2013 р. |
Провести засідання ШМО «Формування основних компетентностей на уроках іноземних мов як шлях реалізації Державного стандарту» |
жовтень 2013 р. |
Провести засідання ШМО «Переосмислення організації процесу викладання іноземних мов за новими програмами» |
згідно окремого графіка |
Ознайомитися зі змістом нових підручників |
2013-2017 рр. |
Виділити нові акценти в навчальних програмах |
вересень 2014 р. |
Організувати та провести батьківські збори, залучити батьків до участі в Інтернет-зборах щодо обговорення особливостей адаптаційного періоду учнів 5, 6-х класів та вироблення спільного плану взаємодії. |
жовтень-листопад 2013 року |
Використовувати літературу, що має гриф МОН України |
2013-2018 рр. |
Підготувати поради батькам, учням щодо переходу до якісного впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти |
до кінця ІІ семестру 2012-2013 н.р. |
Провести круглий стіл з вчителями, які працюватимуть у 2013-2014 н.р. у 5, 6-х класахі з метою вивчення потенціалу учнів для ефективного впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти |
ІІ семестр 2013-2014 н.р. |
Створити необхідні умови для успішної адаптації п’ятикласників до нових умов навчання. |
постійно |
Враховувати особливості уроку в системі компетентнісно-орієнтованої освіти |
листопад 2014 р. |
Використовувати творчий підхід учителя до уроку в світі вимог Державного стандарту |
травень 2015 р. |
Упровадити сучасні технології в навчально-виховний процес |
2013-2018 рр. |
Продовжувати роботу з інтелектуально- обдарованими дітьми:
|
2013-2018 рр. |
Проводити предметні тижні |
2013-2018 рр. |
Взяти участь у проведенні нарад, семінарів, тренінгів, майстер-класів, консультування з питань підготовки вчителів до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти |
постійно |
Перехід на Держ. стандарт базової і повної загальної середньої освіти/newstandart/lmon_1_9-368.doc
АДАПТАЦІЯ п’ятикласників( психологічні причини неуспішності; поради )/BASE/adaptac_5.doc
Впровадження інноваційних форм навчання іноземних мов
в